+45 22 82 01 10
info@allyellow.dk

Handelsvilkår

Levering
Hvis ikke andet er angivet, er produktpriser excl. fragtomkostninger. Transport af varen hjem til dig sendes med Post Danmark ved mindre forsendelser samt med fragtmand ved større leveringer. Når du har valgt dine varer og leveringsform i indkøbskurven, beregnes fragten af dine indkøb automatisk. Vi arbejder konstant på at reducere fragtomkostningerne mest muligt til gavn for dig som kunde. Den beregnede fragt samt eventuelt kampagner på fragt, gælder kun i Danmark excl. Bornholm og ikke brofaste øer. Ved levering til ikke brofaste øer, kan der være et fragttillæg. Dette fragttillæg beregnes ikke automatisk, kontakt kundeservice, for at få det oplyst.

Der leveres kun efter særlig forudgående aftale til Bornholm, ikke brofaste øer, samt Færøerne, Grønland og udlandet.

Betaling
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Betaling kan foregå ved bankoverførelse, MobilePay og Dankort, ordreren behandles straks efter modtagelse af betaling.

Returret
Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen uåbnet og i samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. For praktiske detaljer - se punktet ''Reklamation og varereturnering''.

Reklamationsret
allYELLOW.dk / Kirkehavegård ApS yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten strækker sig dog aldrig længere end varens holdbarhedsdato, som ofte er begrænset på foderstoffer. Bemærk at foderstoffer skal opbevares køligt, mørkt og tørt for at undgå at holdbarheden forkortes. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles allYELLOW.dk / Kirkehavegård ApS indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

allYELLOW.dk / Kirkehavegård ApS 
Søborggårdsvej 70
3250 Gilleleje
Telefon: +45 22 82 01 10
Email: info@xstraw.dk

Returnering af varer foregår til:

allYELLOW.dk / Kirkehavegård ApS 
Askelunden 25
4230 Skælskør

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Varer leveret på landejendomme eller lign. med dyrehold tages ikke retur.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og vi har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.